środa, 3 września 2014

Recenzja kreskówek/anime - Totalna Porażka.

Witam Was wszystkich :)

Jak pierwsze dni szkoły?Bo u mnie da się znieść,mimo że plan lekcji nie jest w 100% taki jak chciałem,ale da się znieść.

Dzisiaj na ''widelec'' chwyciłem w sumie bardziej taki serial niż  kreskówkę.Totalna porażka to jest kreskówka stworzona na wzór prawdziwego reality show.Na ten pomysł wpadła Canada,która tak samo stworzyła pięć sezonów tego serialu.W każdym sezonie nastolatkowie w Totalnej Porażce tworzą dwie drużyny i wykonują przeróżne i momentami mocno niemożliwe dla prawdziwego człowieka wyzwania.Wygrana drużyna dostaje nagrodę a przegrani eliminują jednego z członków swojej drużyny.W sezonach 1-3 jest ta sama obsada,tylko oczywiście są brani do innych drużyn,odpadają w innej kolejności i niektóre postacie z sezonu pierwszego nie występują w sezonie drugim bądź też w trzecim.

Teraz kilka moich zdań na temat Totalnej Porażki:

Sama kreskówka zaczęła mi się nudzić już po trzecim sezonie,ponieważ do tego jak wiadomo sezonu brały udział moje bardziej lubiane postacie.W sezonie 4 jest zupełnie nowa obsada,i moim zdaniem nieco gorsza pod względem charakteru i wyglądu postaci.Nie wiem czy to widzicie,ale nowe postacie od sezonu czwartego są bardziej.... normalne pod względem....wyglądu.Pierwsi bohaterowie byli bardziej kwadratowi i to moim zdaniem dodało uroku tej kreskówce.A jak już były nowości to już od razu Totalna Porażka upadała ku końcowi (no według mnie). W każdym sezonie finałowa para w całym sezonie podajże najwięcej gada i zostaje chyba bardziej przybliżona oglądaczom.Za to postacie,które mają ogromne szansę na powrót do domu,to w ostatnim swoim odcinku dużą rzeczy robią,dużo mówią i w ogółem w odcinku jest ich DUŻO.Jak wiadomo zawsze i we wszystkim znajdę sobie ulubioną postać,tutaj,w Totalnej Porażce jest nią Heather:

Zawsze ją lubiłem i ogółem lubię takie postacie jak ona.

Teraz pokażę Wam obsady każdego sezonu:

Sezon 1 - Wyspa Totalnej Porażki:






Sezon 2 - Plan Totalnej Porażki:





Sezon 3 - Totalna Porażka w Trasie (ładniej byłoby Podróż Totalnej Porażki ale ok):





Sezon 4 - Totalna Porażka:Zemsta Wyspy (i od tego zaczęło się sypać):





Sezon 5 - Totalna Porażka:Plejada Gwiazd (i tu widzę troszkę oryginalności :P ):





Sezon 6 - Totalna Porażka - Wyspa Pahkitew (ci są moim zdaniem lepsi od sezonu 4):





I tak na koniec:

Szósty sezon nie jest prawdopodobnie ostatnim,i zdziwiło mnie,gdy okazało że ten sezon w tak krótkim czasie został przetłumaczony na język polski. Mam nadzieję że post się spodobał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz