sobota, 6 września 2014

Naruto Shippuden - Ostatni - Kolejna dawka newsów.

Witajcie.

Jak tam w szkole? :P Bo u mnie lepiej niż się spodziewałem.Klasa nic a nic się nie zmieniła(w sensie charakteru,a tak to doszły dwie osoby),i chce się Wam pochwalić że wczoraj przebiegłem cały KILOMETR :D Jestem z siebie mega dumny.Najgorszy to mam jedynie plan lekcji na poniedziałek i wtorek ale co poradzić.

Jak widać z tytułu ten post będzie obejmował kolejne informacje na temat zbliżającego się filmu Naruto Shippuden (nigdy nie wiem jak się piszę) pod tytułem ''Ostatni''. Poprzednim razem widzieliśmy projekty Sakury,Sai'a i Shikamaru (wszyscy na S:) ) a dzisiaj pokaże Wam projekty kolejnych postaci.Szczerzę,jak zobaczyłem postać mojej ulubionej postaci z całego tego anime to normalnie zleciałem z krzesła :P Chodzi mi tu oczywiście o Tenten,która znajdowała się w mojej ulubionej piątce postaci z oglądanych i ukochanych przeze mnie anime.Poza Nią widzimy też projekty Gaary,Lee,Temari i postaci grubej o imieniu Chouji.Specjalnie tak napisałem bo nie wiem jak można odmienić wyraz Chouji :P Co o nich sądzę...Tenten jak zwykle pięknie i bardzo mi się podoba Jej projekt (w końcu ma krótki rękaw) Gaara i Lee się chyba  niczym nie zmienili,Temari znacznie twórca postarzył poprzez szminkę a Chouji ma krótsze włosy.

Tenten:


 Chouji:


 Lee:


Gaara:


Temari:



Czekam niecierpliwie na kolejne projekty i coś mnie tu jednak zastanawia.Otóż często słyszę,że Gaara jest przystojny i w ogóle.Osobiście do tej postaci nic nie mam,ale czy on naprawdę jest taki ładny?Brak brwi dodaje uroku? Mam nadzieję że post się spodobał i oczekujcie kolejnych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz