niedziela, 31 sierpnia 2014

1 września - najmniej lubiany dzień w roku.

Witajcie...

Dzisiaj właśnie mija nam ostatni dzień wakacji roku 2014 i od jutra znowu będzie trzeba iść do szkoły :( Osobiście NIE chce do niej wracać,głównie z potrzeby nauki i sprawdzianów.Znowu będę praktycznie non-stop widział te same twarze...i prawie ciągle siedzieć w książkach....nie no ja sobie tego podziękuje.Moja klasa jest dość fajna i da się z nią wytrzymać,co jest chyba jedynym plusem.Nauczyciele też są w porządku...ale to tylko niektórzy,głównie to są Ci co lubią gadać na byle jaki temat całą lekcję :P Modlę się jedynie,by każdy dzień był lajtowy i żeby te najmniej lubiane przedmioty znajdowały się jednego dnia (to dlatego że wtedy masz tylko jeden dzień tygodnia zrąbany). Jak można zauważyć UWIELBIAM rysować,i mam nadzieję że zajęcia plastyczne obowiązujące od klasy 2 będą tylko o rysowaniu.Bo jak nie to kulka w główkę :P W tym wszystkim tylko jedna rzecz mnie pociesza...niedługo ŚWIĘTA!!! (z których nie mam zbytnio się cieszyć bo nie mam pomysłu na prezent pod choinkę :/) A jak wiadomo święta to wolne,potem są ferie zimowe (oby w tym roku mój rejon miał najpóźniej :D) A po nich to całkiem całkiem prosta droga do wakacji :D Po drodze są tam jeszcze pojedyncze dni wolne więc to też jakiś plus.Ciężko będzie mi zmienić swój dotychczasowy rytm ale może jakoś się uda.Wiecie,wstaje 8:20,odpalam kompa,potem wychodzę sobie na dwór,posłucham muzyki,potem troszkę porysuje,i później znów komp,dwór,rysowanie i komp.A teraz: wstawanie 7:00,idziesz na bus lub masz podwózkę,siedzisz nie wiadomo ile godzin w szkole i potem wracasz zmęczony całym dniem i życiem do domu....ludzie...jak ja tego nie chce...

Żeby troszkę sobie i Wam poprawić humor,to zrobię coś w stylu rozbawienia Was poprzez fotki z anime i pasujące do sytuacji teksty:

Oto reakcja Natsu gdy zobaczył na kalendarzu dzień 31 sierpnia:






Naruto podobnie jak ja nie chce opuszczać swojej ulubionej huśtawki:





Erza doznała załamania psychicznego,gdy zapytano ją czy gotowa do szkoły:


Reakcja Kakashiego na myśl ponownego uczenia dzieciaków szkole:





Z tego wszystkiego to nawet Pikachu się popłakał:





No nic...życzę Wam i sobie dobrego nowego roku szkolnego,dobrych ocen i lajtowego planu lekcji...wolałbym życzyć udanych wakacji ale cóż :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz