piątek, 1 sierpnia 2014

Recenzja kreskówki/anime - Ed,Edd i Eddy.

Witajcie.

Otóż na blogu znajdują się moje postacie i także opowiadania o nich,postanowiłem że zacznę pisać też recenzję niektórych kreskówek lub anime.

Na pierwszy ogień rzucam jedną ze starszych kreskówek kanału Cartoon Network - ''Ed,Edd i Eddy''.

Wszystkie postacie kreskówki:



Bajka opowiada o losach trzech chłopców,których głównym celem jest zarobienie pieniędzy na swoje ulubione słodycze.Jako że cała trójka nosi to samo imię,to są oni znani jako ''Edkowie''. Wśród swych rówieśników nie są zbytnio lubianymi dzieciakami,więc najczęściej Edy spędzają czas w swoim towarzystwie.Ed to postać bardzo komiczna,a także bojąca się swojej młodszej siostry Sarry,Edd to mózg całej tej paczki i często na niego mówią ''Skarpeta'' głównie dlatego,iż nosi na swojej głowie czapkę,kształtem przypominającą skarpetkę.Eddy często chwali się swoim starszym bratem,którego podziwia i poprzez przekręty stara mu się dorównać.W praktycznie każdym odcinku Edy próbują rozwinąć swoje nowe interesy albo i też przeżywają masę przeróżnych przygód.Jako że ja oglądałem tą bajkę,to mogę stwierdzić,iż Edy są jedną z lepszych kreskówek stacji Cartoon Network.Moim zdaniem Edy są dobrym pomysłem na kreskówkę,jedynie gryzie mnie trochę fakt,iż w pierwszych odcinkach dialogi nie były zbytnio dopracowane,jeśli chodzi o polską wersję :P Odcinki były dzielone na dwie części i liczyły one sześć sezonów.Przygody Edków kończą się filmem ''Ed,Edd i Eddy - Wielkie Kino'' w którym Edki zyskują przyjaźń od rówieśników.

Ostatnio o Edkach czytałem,i dowiedziałem się o ich ciekawej rzeczy.Otóż istnieje teoria iż bohaterzy w tej kreskówce...nie żyją i znajdują się w czyśćcu.Tam panuje nieskończony okres dzieciństwa,co by wyjaśniało dlaczego tam znajdują się tylko dzieci i nie ma ani jednego dorosłego.Inna teoria mówi,że te dzieci są jednak martwe,i pochodzą z innych czasów.

Jak się nad tym zastanowić,to ma nawet i trochę sensu.




Ciekawostka taka przeze mnie zauważona:

- W jednym z odcinków kreskówki :''Dom dla zmyślonych przyjaciół Pani Foster'' pojawiły się trzy postacie,wyglądałem przypominające Edków.


Co Wy sądzicie o takich recenzjach? A i kolejny rysunek już niebawem na blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz