piątek, 29 sierpnia 2014

Nowy projekt Hezy i też kilka innych zmian.

Dobry Wieczór :)

Ostatnio tak przypatrywałem się tym moim postaciom, i tak doszedłem do wniosku,że do tych projektów z ''głowy'' to najbardziej podobna jest tylko Zoey.Więc ją zostawiłem w spokoju,i następnie przypatrzyłem się Hezie,Yoru,Jeshiemu i Ariace,i wtedy doszedłem do wniosku że TRZEBA je poprawić.Tak też i zrobiłem,wziąłem ołówek,zasiadłem do miejsca pracy i rozpocząłem ''remake''. Ze względu na to,iż to Heza była najdalej od tego projektu z ''głowy'' to więc zrobiłem jej nowy projekt:


Zaś części męskiej ''Fencers Wolf'' również wniosłem parę zmian,ale żeby być bardziej ''eko'' to jedynie na projektach wprowadziłem poprawki:Yoru ma troszkę więcej włosów,większą bluzę i też nowe oczy,Jeshi ma jedynie nowe oczy i nos,lecz Ariace to można by rzec wymieniłem całą twarz włącznie z fryzurą:





W najbliższym czasie postaram się wrzucić ''zapowiedź'' do dalszej akcji w Two Project :) Szczerzę to teraz jest bardziej zadowolony z tych projektów niż z tych pierwszych,i to jest dowodem na to,że pierwsze projekty nie zawsze pozostają bez zmian.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz