niedziela, 20 lipca 2014

Pierwsza postać - Yoru Makoto.

 Witajcie Kochani :)

Wiem,że dzisiaj wspominałem o pierwszym rysunku i mówiłem,że on będzie dopiero jutro,ale postanowiłem że jeszcze dziś Wam przedstawię jedną z postaci: Yoru Makoto.

Yoru Makoto jest to dość zwyczajny siedemnastolatek.Jego imię,jak i nazwisko pochodzą z języka japońskiego,a dlaczego japońskiego?Otóż sobie pomyślałem,że do tych moich postaci bardziej będą pasować imiona z innego języka.Poza tym do anime bardziej pasują obce imiona :P Yoru nie jest dość wyjątkowy.Ale u niego główną cechą charakteru jest dwulicowość,czyli niezbyt wiadomo,czy jest on zadowolony,czy też przepełnia go wściekłość.Charakterystycznie on nosi bluzę,co może być spowodowane tym,że prostu ją zepsuł i nie chce się przyznać.:P Pasjonuje go muzyka a także długie podróże o półmroku. A i bym zapomniał,dlaczego on trzyma dwa duże miecze z napisami: Saber i Blaze. Co one oznaczają?Do czego będą one mu służyć?Na te pytania niedługo poznacie odpowiedź :)






Przypominam,że cały czas możecie zadawać mi swoje wyzwania do narysowania,i także chwalić się swoimi rysunkami :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz