niedziela, 20 lipca 2014

Wstęp i coś o blogu.

 Witam serdecznie Was Wszystkich.

Ja jestem nastolatkiem interesującym się anime,a także rysowaniem i pisaniem opowiadań.Czyli mniej więcej tym,o czym będzie ten blog.Na nim będą się znajdować przeróżne moje fan arty moich ulubionych anime,lecz nie tylko.Znajdziecie tu też rysunki znanych ludzi z telewizji,moje małe opowiadania i nawet moje wymyślone postacie :) Moim takim pseudonimem artystycznym jest: Kesebii, taka nawet spoko nazwa :P Fan arty będą głównie z anime: Naruto,Fairy Tail i też Inazuma Eleven Go,czyli z takich dosyć fajnych.I nie wiem jak Wy,ale ja bardzo lubię je ze sobą mieszać :D Jeśli chodzi o tych sławnych ludzi,to będą głównie aktorzy,których najczęściej oglądam i także piosenkarze,których słucham.Jak z tymi opowiadaniami będzie się pewnie zastanawiacie.Otóż one będą dość rzadko,a jak będą,to dość długie i humorystyczne.Lecz postaram się je na tyle komicznie napisać,by każdy miał z nich czerpał największą radość.Postacie wymyślone będą na tym blogu grały główne skrzypce,czyli będzie ich dosyć tutaj...sporo.Tak na koniec będę liczył na to,iż Wy będziecie dawać mi przeróżne wyzwania do narysowania.Z każdym oczywiście postaram się wyrobić w jak najkrótszym czasie :) I możecie u mnie chwalić się Swoimi naszkicowanymi dziełami.

Pierwszy rysunek już jutro!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz