sobota, 16 sierpnia 2014

Recenzja kreskówek/anime - Noragami.

Witajcie.

Tak jak wczoraj obiecałem dzisiaj powiem kilka zdań na temat anime Noragami :)

Samo anime nie grzeszy ogromną ilością odcinków (12 odcinków + jeden odcinek specjalny) ale sporą ilość ludzi,w tym ja,się ono spodobało.Z tego co widzę na You tube,Noragami jest jednym z bardziej znanych anime tego roku.Szczerzę przyznam że to jest moje pierwsze takie krótkie anime obejrzane w całości :P Osobiście,jak bym wiedział że istnieje coś podobnego do Noragami,to tego podobnego bym nie oglądał,sam nie wiem dlaczego :P

Anime przedstawia  życie zwyczajnej studentki o imieniu Hiyori Iki.Znaczy się ona nie jest tak do końca zwyczajna iż ona jest pół duchem,czyli takim można nazwać łącznikiem między światem ludzi a światem,tu można się zdziwić,Bogów.W pierwszym odcinku Hiyori poznaje,i nawet zaczyna się przyjaźnić z jednym bogów o imieniu Yato.W świecie ludzi często pojawiają się przeróżne złe duchy,których to między innymi Yato pokonuje.Sama główna męska postać nie jest żadnym wielkim Bogiem,tylko takim nieco słabszym i bardziej charakterem przypominającym zwyczajnego nastolatka.Obowiązkiem takich mniejszych bogów jest spełnienie jednego życzenia osoby,która ma ''problemy''. Na przykład w odcinku pierwszym Yato obiecuje Hiyori wrócić do życia ''normalnego'',czyli takiego,w którym nie widziała by duchów,a ni też nie zmieniało by się w go.Bogowie walczą za pomocą dobrych duchów,którzy potrafią zmieniać w broń.Takie duchy są zwane Artefaktami (chyba tak bo nie pamiętam za bardzo) Takim duszkiem dla Yato jest młodszy od niego chłopiec o imieniu Yukine.To właśnie dzięki niemu Yato może pokonywać złe duchy,przez to iż Yukine zamienia się w bardzo ostry miecz.(Co moim zdaniem jest całkiem fajne :P) Sama postać często popada w kłótnie ze swoim właścicielem.

Tu jest tego najlepszy przykład:



I też stawia bunt przeciwko Yato,co jemu sprawia ból...fizyczny ( Odc 8/Odc 9).

Co wygląda między innymi tak:



 Także Yato posiada parę wrogów,które podobnie jak on są bogami.Są to Bishamonten (nie wiem dlaczego w anime było tylko Bishamon,ale nie ważne) i też Rabō,który ginie w ostatnim odcinku i który w dawnej przeszłości był partnerem w bitwach Yato.

Bishamon:


Rabō:



Tak szczerzę,bardziej podobał mi się wygląd Yato w przeszłości :P

I na koniec pokaże Wam główne postacie:

Yato:





Hiyori:




Yukine:




I to chyba na tyle :P Mam nadzieję że się spodobało,i teraz zabieram się do pisania 4 części Two Project :)



2 komentarze:

  1. Omg Yato *_* jestem fangirlem. :D Ja osobiście polecam anime: Valkyria Chronicles, Sakurasou no pet na Kanojo :) Zamierzam zabrać się za Kaichou wa maid Sama i Fate/Stay night, jeśli oglądałeś któreś z nich to mógłbyś mi powiedzieć, czy warto? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaichou wa maid Sama znam i polecam :) Mi się ono nawet podobało.Zaś drugie kojarzę i nawet może też się za nie zabiorę :D

    OdpowiedzUsuń