niedziela, 17 sierpnia 2014

Mightyena Kesebii - Maskotka bloga.

Witajcie.

Wczoraj tak około godziny 20 tak sobie zacząłem myśleć nad taką moją maskotką.Taką,z którą by można było mnie kojarzyć.I tak sobie siedzę i siedzę,i tak przez chwilę popatrzyłem na mój awatar.Dosłownie z czystych i prawdziwych nudów zacząłem sobie tego poka na tym moim profilowym rysować.

To jest rezultat mojej wczorajszej pracy:






Jakby co to jest taka moja wersja pokemona Mightyeny :P Jak tak nazywam go Kesebii,mimo że na rysunku nie ma drugiego ''i''. Dlaczego tego pokemona akurat wziąłem,to ja sam do końca nie wiem :P A i od tej pory ten rysunek się stanie moim takim awatarem.Czyli jak zobaczycie gdzieś wyraz Kesebii i Mightyene na obrazku,to wtedy będzie znaczyło że to ja :P Szczerzę uwielbiam postacie w anime z blizną na oku więc to jest powód tej rysy na lewym oku tego poka.Na lewej łapce widać znak rozpoznawczy anime Fairy Tail, i mam nadzieję że nikt o prawa autorskie się nie będzie mnie czepiać :D

Życzę miłego dnia i następnym rysunkiem będzie projekt Zoey Laguny z Two Project.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz