piątek, 22 sierpnia 2014

Naruto Shippuden - 7 film - Parę newsów.

Witajcie.

Jeśli mojego bloga odwiedzają fani Naruto,to ten post powinien się im spodobać :) Ostatnio chodziłem sobie po stronach internetowych,i przez przypadek przeczytałem,że zbliża się SIÓDMY film Naruto Shippuden,ale biorąc pod uwagę obie serie to będzie już dziesiąty film tego oto anime.Tytuł tego filmu brzmi ''Ostatni'' i na tym prawdopodobnie się skończy seria Shippuden :( Ale chodzą słuchy,że ta produkcja będzie wprowadzeniem... do trzeciej serii :D Ja osobiście bardzo bym chciał ją zobaczyć.

Zwiastun:



Jak widzimy Naruto wygląda już na starszego.Także pozostali bohaterowie (np:Sakura)zyskają nowy wygląd.Udało mi się znaleźć jedynie ich projekty.I jak na razie nowe projekty zyskały postacie:Sakura,Shikamaru i Sai.

Sakura:



 Shikamaru:





Sai:




Tak po projektach ciężko ich sobie wyobrazić w anime :) Dla ciekawych te projekty znalazłem na stronie ''Naruto Wiki''.A oczywiście wyglądem postaci zajmie się ich twórca: Masashi Kishimoto.Mnie teraz najbardziej kręci z kim to Naruto i pozostali będą walczyć,bo skoro Sasuke (ja na niego mówię Sasek :D ) stanął już po tej dobrej stronię,to wychodzi na to że będą nowe czarne charaktery.Ale to tylko moje takie przypuszczenia,ale tam po cichu liczę na to :P Mam nadzieję że się post spodobał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz