środa, 6 sierpnia 2014

Full Fan art - Moja ulubiona piątka postaci.

Witajcie.

Dzisiaj chce Wam przedstawić moją taką ulubioną piątkę postaci z pięciu oglądanych przeze mnie anime.Z każdego oczywiście będzie po jednej postaci :)

1. Tenten - Naruto/Naruto Shippuden.

Tenten uwielbiam ze względu na jej charakter,wygląd a także sposób walki.Mimo iż ma dość męskie imię,to i tak jest fajną kunoichi :P Powiem,że zawsze jak widzę Tenten w anime to zawsze się uśmiecham do ekranu.






2. Erza Scarlet - Fairy Tail.

Drugą zaś postacią jest Erza Scarlet.Jest to jedna z główniejszych postaci anime Fairy Tail,ale i tak jest mega kobietą.No sami przyznacie,że ona jest piękna a także silna.Jej walki mógłbym oglądać non-stop :P Także jak Tenten walczy bronią,ale jej zbroje są idealnie przemyślane.


3. Namikawa Rensuke - Inazuma Eleven Go.

Teraz to będzie męska postać.Na początku uważałem go normalną,taką sobie osóbkę wroga dla głównych bohaterów.Ale jak zobaczyłem odcinki z jego udziałem,to powiem że wtedy stał się moim ulubionym piłkarzem z całego anime.Między innymi wyróżnia się wyglądem (fryzura) i nieco charakterem.Poza tym ma jakiś związek oceanem,które osobiście uwielbiam.




4. Jesse Glen - Bakugan.

Wiem wiem,Bakugany,kto jeszcze je pamięta bądź też i lubi.Ale to anime jest jednym z nielicznych,których oglądałem dokładniej.Jesse,a dokładniej Eizan(nie wiem czemu inne kraje zmieniają japońskie imiona na angielskie)wrył mi się w pamięć.Jego nieco dziwny styl mówienia często powodował u mnie uśmiech.No wiecie,jak koleś ma nie równo pod sufitem  to można się pośmiać.Ale co poradzić,interesuje się on sztuką i teatrem.



5. Ivysaur - Pokemon.

Teraz sobie pewnie mówicie:Co?To pokemon a nie postać. Ale Ivysaur'a chyba każdy lubi.Poza tym Ivysaur występuje częściej niż przewaga postaci w tym anime(chodzi mi o takie te poboczne a nie główne,żeby nie było ;) Ten pokemon góruje w moim w poke-rankingu :) Zawsze,gdy pojawiał się w anime,to zawsze marzyłem (jako dzieciak)żeby wyszedł z telewizora i tak ze mną sobie siedział.



I czas teraz na ten Wielki Wspólny Mega Fan Art.

Od lewej: Jesse Glen,Ivysar,Tenten,Erza Scarlet,Namikawa Rensuke:


Następnym rysunkiem będzie nowy projekt Yoru Makoto z moich opowiadań :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz