sobota, 11 października 2014

Coś o Naruto.

Witajcie.

Kolejnym i podajże pierwszym październikowym postem będzie kolejna dawka newsów na temat Naruto.Anime wciąż trwa,ostatnimi czasy został ukazany nowy opening a także została potwierdzona pewna informacja na temat końca produkcji.Otóż Naruto samo w sobie zbliża się ku końcowi,o czym może świadczyć najnowszy opening,który jednocześnie może być ostatnim.I niestety jest już pewne,że najprawdopodobniej w marcu 2015 roku przygody naszego ulubionego bohatera się skończą :( Do premiery filmu kończącego anime pozostało 55 dni,a z Polskimi napisami będziemy mogli go obejrzeć nieco później,i może tak być,że film zobaczymy również z ostatnim odcinkiem Naruto.


No cóż...ciężko będzie się pożegnać z nim i pozostałymi postaciami....

Ostatnio zostały ukazane kolejne screeny dotyczące filmu : The Last. W nich możemy między innymi zobaczyć niektóre postacie już w kolorze i również kilka innych rzeczy.Na jednym ze screenów widzimy,że Sasuke (dla mnie Sasek) posiada Rinnegana,przy czym mi się on coraz bardziej kojarzy z Madarą.Jest tak samo news,że pewna kobieta będzie w CIĄŻY,tylko problem w tym,że nie wiadomo o kogo chodzi.(Ja obstawiam że to Hinata będzie miała dziecko z Naruto :))

Naruto i Sakura w kolorze:



Plakat z Naruto i pozostałymi postaciami. (Kakashi nie ma Sharingana,a Sasek jak mówiłem posiada  Rinnegan.


Te napisy po lewej oznaczają: ''Ostatnia historia,pierwsza miłość''

No i ta kobieta w ciąży:



Mam nadzieję post się podobał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz