wtorek, 26 sierpnia 2014

Natsu x Erza - Save me.

Witajcie.

Mam nadzieję że mi jakoś wybaczycie za wczorajszy brak postów :P Otóż wczoraj zająłem się ''łowieniem fan artów''czyli poszukiwałem jakiś fajnych rysunków z konkretną postacią z anime.Poza tym zrobiłem NOWY projekt Hezy,który wkrótce zostanie ukazany na blogu.I myślę,że nowy wygląd bloga powinien Wam się spodobać :)

Teraz chce Wam pokazać filmik,przy którym na samym początku jak go znalazłem dostawałem ciarek na plecach :P W filmiku występuje głównie Erza i Natsu,a w samym materiale Erza prawie by... zginęła gdyby nie Natsu.Przez ten filmik do głowy przyszła mi myśl czy po swojej śmierci może obejrzeć swój pogrzeb :P


Wiem wiem...obiecywałem więcej ale postaram się to jak najprędzej nadrobić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz