niedziela, 24 sierpnia 2014

Hisato Mashima i nowy wygląd Sabera.

Witam Was wszystkich :)

Jak pisałem w poście przedstawiającym Cenize i Tsuye,to wspomniałem o postaci towarzyszącej tym dziewczynom.Tworząc go wzorowałem się na dość dziwnej postaci:






Ale spokojnie,z niego tylko zaczerpnąłem pomysł na ubiór Hisato :P

A to właśnie towarzysz Cenizy i Tsuyi - Hisato Mashima:





To pod niego szyją to jest szalik,który mógł mi troszkę nie wyjść.I postaram się umieścić jego, starszą Lagune i Iwasaki w kolejnej części Two Project.

Skoro Yoru i Ariaka zyskali nowe projekty,to tak sobie pomyślałem,że dlaczego nie też wykonać ''remake'' na Saberze.Wiem że różnica między starym a nowym może być nie zauważalna,ale coś mnie jednak nakłoniło by odświeżyć tego zwierzaka.





Ten projekt zajął odrobinę więcej czasu niż inne,co z resztą można zauważyć patrząc na pyszczek,tułów i niektórymi miejscami tło.Mam nadzieję że Hisato i nowy Saber Wam się spodobali :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz